نمایه نویسندگان

آ

  • آذربایجانی، حجت الاسلام دکتر مسعود وجوب تربیت نوجوان توسط والدین با تأکید بر استقلال در تصمیم گیری از منظر فقه تربیتی [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 363-388]
  • آرام، محمد رضا نقد مبانی افراط‌گرایی دینی و بررسی مولفه های تاثیرگذار تربیت اسلامی در مهار و تعدیل آن [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 259-292]
  • آقایی ابرندآبادی، سیده الهام تبیین مدل مفهومی رابطه زبان و تفکر براساس قرآن و استخراج دلالت های تربیتی آن برای پرورش فکری کودکان [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 109-148]
  • آقا محمدی، محمد علی تبیین مولفه هاو شاخصه های تربیت و آموزش عقیدتی سیاسیِ نیروهای مسلحِ تمدن ساز مبتنی بر بیانات مقام معظم رهبری [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 93-118]

ا

  • ابراهیمی، احمد علی طراحی و تبیین مدل رهبری اخلاقی با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی: مورد مطالعه کارکنان دبیرستانهای مناطق هفت گانه شهرستان مشهد [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 241-270]
  • ابوالقاسمی، مهدی تاثیر آموزش سیره تربیتی پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) بر رفتار تخریب گرایانه و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 69-92]
  • اسماعیل پور، حیدر تحلیل مضمون فلسفه "تربیت عبادی" و تقویت قوای "پرستش "بر اساس متن صحیفه‌ی سجادیه [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 177-204]
  • افشانی، سیدعلیرضا ابعاد خردمندی از دیدگاه قرآن‌کریم و اصول تربیتی منتج از آن [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 51-82]
  • اقایی، علی تبیین مبانی معرفت شناختی اخلاق باور دردیدگاه جوادی آملی به منظور طراحی الگوی مفهومی آموزش اخلاق باور [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 119-148]
  • الهی خراسانی، مجتبی دلالت‌های تربیتیِ ادوار سه‌گانۀ کودک در متون اسلامی، برای مقطع‌بندی تحصیلی در نظام رسمی آموزش و پرورش [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 241-272]
  • الهی خراسانی، مجتبی صورت‌بندی روش‌های مواجهه با اندیشه‌های برون‌دینی در آثار اندیشمندان تربیت اسلامی [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 239-268]
  • انصاری، مریم واکاوی مولفه های معلم جهادی بر اساس تربیت انتقادی مقاومت محور [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 343-362]

ب

  • باطنی، سعیده مؤلفه های تربیتی انسان با تاکید بر تربیت اخلاقی در خطبه های امام حسین( علیه السلام) در واقعه عاشورا [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 393-418]
  • باقری نوع پرست، خسرو ابعاد خردمندی از دیدگاه قرآن‌کریم و اصول تربیتی منتج از آن [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 51-82]
  • بخشایش، علیرضا تدوین و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش اقتصاد مقاومتی برای دوره ابتدایی [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 109-146]
  • برهمن، مریم الگوی تحوّل وجودی انسان با تکیه بر اندیشه عرفانی علامه طهرانی و دلالت‌های تربیتی آن [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 17-46]
  • بزرگی، خدیجه بررسی مفهوم عدالت وچگونگی تحقق آن دردیدگاه ملا صدرا با تکیه بر نقش حکمت در آموزش [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 83-108]
  • بهرامی احسان، هادی تبیین مدل مفهومی رابطه زبان و تفکر براساس قرآن و استخراج دلالت های تربیتی آن برای پرورش فکری کودکان [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 109-148]
  • بهزادی، محمد رضا آثار تربیتی تعامل با قرآن کریم با رویکرد مخاطب محوری [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 17-50]
  • بهشتی، سعید «مبانی انسان شناختی علّامه حسن زاده آملی و اصول تربیت اجتماعی منتج از آن» [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 299-336]
  • بهشتی، سعید تبیین مبانی معرفت شناختی اخلاق باور دردیدگاه جوادی آملی به منظور طراحی الگوی مفهومی آموزش اخلاق باور [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 119-148]
  • بهشتی، سعید بررسی مفهوم عدالت وچگونگی تحقق آن دردیدگاه ملا صدرا با تکیه بر نقش حکمت در آموزش [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 83-108]
  • بهشتی، سعید فلسفۀ تعلیم و تربیت اسلامی در مکتب امیر المؤمنین علی(ع)(14) [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 11-16]

ت

  • تجملیان، حمیده ابعاد خردمندی از دیدگاه قرآن‌کریم و اصول تربیتی منتج از آن [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 51-82]
  • تقی نجات، مجید کارکردهای معرفتی تخیل با نگاه صدرایی در تعلیم و تربیت [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 361-392]
  • تقوی، زهره مؤلفه های تربیتی انسان با تاکید بر تربیت اخلاقی در خطبه های امام حسین( علیه السلام) در واقعه عاشورا [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 393-418]
  • تنهایی سیس، سمیه ‌‌بررسی و اولویت بندی رویکرد تربیت اخلاقی فرماندهان صف یکی از دانشگاه های نظامی [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 47-74]

ج

  • جاودانی، محمد تدوین و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش اقتصاد مقاومتی برای دوره ابتدایی [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 109-146]
  • جاویدی کلاته جعفرآبادی، طاهره دلالت‌های تربیتیِ ادوار سه‌گانۀ کودک در متون اسلامی، برای مقطع‌بندی تحصیلی در نظام رسمی آموزش و پرورش [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 241-272]
  • جاویدی کلاته جعفرآبادی، طاهره صورت‌بندی روش‌های مواجهه با اندیشه‌های برون‌دینی در آثار اندیشمندان تربیت اسلامی [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 239-268]
  • جوادی نیکو، محمد تبیین مبانی فلسفی تربیت دانش آموز فکور در مکتب فلسفی- تربیتی اسلام به منظور ارائه چارچوب نظری [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 149-174]
  • جوکار، نجف تربیت متعالی در دیدگاه امام محمد غزالی و آبراهام مازلو [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 155-184]

ح

  • حسین پور، رضا اثربخشی طرح رشد و بالندگی تربیتی دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول (طرح شهید بهنام محمدی) [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 11-38]
  • حسن زاده، روح اله «مبانی انسان شناختی علّامه حسن زاده آملی و اصول تربیت اجتماعی منتج از آن» [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 299-336]
  • حسن زاده نیری، محمد حسن شناسایی و تبیین مولفه های زیبایی شناسی برنامه درسی بر مبنای مثنوی معنوی [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 175-206]
  • حسینی میرصفی، معصومه السادات مرزگشایی مفهوم قرآنی تربیت: در تکاپوی ارائه تبیینی بدیع از تربیت قرآنی [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 237-258]
  • حکیمی، سید یاسر رویکرد تربیت ولایی در تعلیم و تربیت اسلامی با محوریت استعاره شجره طیبه : اهداف، اصول و روشها [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 273-332]

خ

  • خزاعی گسک، مهدی دلالت های تربیت زمامدار در اندیشه حکیم ابونصر فارابی [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 205-240]
  • خلیقی‌پور، سیدعباس مدل رهبری دین‌مدار برای مدارس متوسطه ایران [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 337-378]
  • خنیفر، حسین مؤلفه های تربیتی انسان با تاکید بر تربیت اخلاقی در خطبه های امام حسین( علیه السلام) در واقعه عاشورا [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 393-418]
  • خواجه پور، قدیر بررسی شبکه مفهومی تمثیلات تربیتی قرآن کریم بردرک بازنمایی های مفهوم عمل باتکیه برتفسیرالمیزان [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 59-90]
  • خوشناموند، محسن واکاوی مؤلفه‌های حماسی در سیرة شهید سلیمانی و رهاوردهای تربیتی آن در تحقق بیانیة گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 301-342]

د

  • دانش شهرکی، حبیب الله کارکردهای معرفتی تخیل با نگاه صدرایی در تعلیم و تربیت [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 361-392]
  • دهقانی، علی اصغر بررسی ضرورت ارائه دروس معارف اسلامی در مقطع کارشناسی دانشگاه ها [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 91-118]
  • دهقانی، لیلا تربیت متعالی در دیدگاه امام محمد غزالی و آبراهام مازلو [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 155-184]

ر

  • رسولی پور، رسول واکاوی انگاره اجتماعی امام موسی صدر و دلالت‌های آن در تبیین ماهیت تربیت اجتماعی [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 293-318]
  • رشیدی، شیرین بررسی مفهوم عدالت وچگونگی تحقق آن دردیدگاه ملا صدرا با تکیه بر نقش حکمت در آموزش [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 83-108]
  • رضایی، صادق شناسایی عوامل اجتماعی - تربیتی موثر بر تمایل دانش آموزان به حضور در مسجد بر اساس طرح شهید بهنام محمدی [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 147-180]
  • رضایی، مهدی تبیین اندیشه‌های روان‌شناختی فلسفی ملاصدرا و کاربست دلالت های تربیتی آن در نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 75-108]
  • رفیعی، نفیسه واکاوی مولفه های معلم جهادی بر اساس تربیت انتقادی مقاومت محور [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 343-362]
  • رفعتی اصل، سید مهدی شناسایی عوامل اجتماعی - تربیتی موثر بر تمایل دانش آموزان به حضور در مسجد بر اساس طرح شهید بهنام محمدی [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 147-180]
  • رنجبران، داود نقش تربیتی مدارا در تحکیم نظام خانواده از منظر صحیفه سجادیه [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 399-434]
  • رهنما، اکبر تبیین مبانی فلسفی تربیت دانش آموز فکور در مکتب فلسفی- تربیتی اسلام به منظور ارائه چارچوب نظری [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 149-174]

ز

  • زنگویی، اسد الله اثر بخشی هوش معنوی تربیت محور بر سبک رهبری تحول‌آفرین مدیران و اساتید دانشگاه [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 39-58]

س

  • ساری، مرضیه طراحی الگوی بالندگی سازمان‌های آموزشی مبتنی بر مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 269-300]
  • سبحانی نژاد، مهدی فراترکیب مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی و ارزیابی جایگاه آن در اسناد بالادستی و کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 203-236]
  • سبحانی نژاد، مهدی تبیین مبانی فلسفی تربیت دانش آموز فکور در مکتب فلسفی- تربیتی اسلام به منظور ارائه چارچوب نظری [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 149-174]
  • ستاری، علی مولفه ها و کیفیت ارزشیابی در اسلام [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 379-398]
  • ستاری، علی تبیین مدل مفهومی رابطه زبان و تفکر براساس قرآن و استخراج دلالت های تربیتی آن برای پرورش فکری کودکان [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 109-148]
  • ستوده نیا، محمد اثربخشی طرح رشد و بالندگی تربیتی دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول (طرح شهید بهنام محمدی) [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 11-38]
  • سرمدی، محمد رضا طراحی الگوی رشد اخلاقی دانش‌آموزان در چارچوب فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 181-202]
  • سلحشوری، احمد «مبانی انسان شناختی علّامه حسن زاده آملی و اصول تربیت اجتماعی منتج از آن» [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 299-336]
  • سلحشوری، احمد رویکرد تربیت ولایی در تعلیم و تربیت اسلامی با محوریت استعاره شجره طیبه : اهداف، اصول و روشها [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 273-332]
  • سلحشوری، احمد واکاوی انگاره اجتماعی امام موسی صدر و دلالت‌های آن در تبیین ماهیت تربیت اجتماعی [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 293-318]
  • سلحشوری، احمد بررسی مفهوم عدالت وچگونگی تحقق آن دردیدگاه ملا صدرا با تکیه بر نقش حکمت در آموزش [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 83-108]

ش

  • شاهنوش، مرضیه مولفه ها و کیفیت ارزشیابی در اسلام [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 379-398]
  • شیرازی، محمد رضا مرزگشایی مفهوم قرآنی تربیت: در تکاپوی ارائه تبیینی بدیع از تربیت قرآنی [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 237-258]
  • شریعتی، سیدصدرالدین «مبانی انسان شناختی علّامه حسن زاده آملی و اصول تربیت اجتماعی منتج از آن» [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 299-336]
  • شریفی، سیدمهدی الگوی تربیتی توانمندسازی و ارتقاء استعدادها در خبر رسانه ملی [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 11-40]
  • شعبانی ورکی، بختیار صورت‌بندی روش‌های مواجهه با اندیشه‌های برون‌دینی در آثار اندیشمندان تربیت اسلامی [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 239-268]
  • شکری، شهلا دیدگاه تربیتی امام علی علیه السلام(ارائه مدل مفهومی) [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 185-210]
  • شمشیری، میلااد تحلیل مضمون فلسفه "تربیت عبادی" و تقویت قوای "پرستش "بر اساس متن صحیفه‌ی سجادیه [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 177-204]

ص

  • صادقی، علیرضا فراترکیب مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی و ارزیابی جایگاه آن در اسناد بالادستی و کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 203-236]
  • صادقی، علیرضا شناسایی و تبیین مولفه های زیبایی شناسی برنامه درسی بر مبنای مثنوی معنوی [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 175-206]
  • صالحی، اکبر تبیین مبانی معرفت شناختی اخلاق باور دردیدگاه جوادی آملی به منظور طراحی الگوی مفهومی آموزش اخلاق باور [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 119-148]
  • صحرائی پاریزی، فاطمه واکاوی مؤلفه‌های حماسی در سیرة شهید سلیمانی و رهاوردهای تربیتی آن در تحقق بیانیة گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 301-342]
  • صفی نژاد، فاطمه واکاوی آداب تربیت فرهنگی در نهج البلاغه(مطالعه موردی:حوزه اخلاقیات) [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 319-348]
  • صفورایی پاریزی، محمدمهدی نقش تربیتی مدارا در تحکیم نظام خانواده از منظر صحیفه سجادیه [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 399-434]
  • صمدی، پروین مولفه ها و کیفیت ارزشیابی در اسلام [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 379-398]
  • صمدی، معصومه شناسایی پیامدهای حفظ آیات قرآن کریم بر عملکرد حافظان قرآنی [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 333-360]

ط

  • طاهری گودرزی، حجت طراحی الگوی بالندگی سازمان‌های آموزشی مبتنی بر مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 269-300]
  • طباطبائی نیا، سیدرضا نقش تربیتی مدارا در تحکیم نظام خانواده از منظر صحیفه سجادیه [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 399-434]

ع

  • عابدینی، یاسمین مدل رهبری دین‌مدار برای مدارس متوسطه ایران [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 337-378]
  • عظیمی، محمد تاثیر آموزش سیره تربیتی پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) بر رفتار تخریب گرایانه و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 69-92]
  • علی پور، میکائیل شناسایی و تبیین مولفه های زیبایی شناسی برنامه درسی بر مبنای مثنوی معنوی [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 175-206]
  • علیزاده، فرزانه مرزگشایی مفهوم قرآنی تربیت: در تکاپوی ارائه تبیینی بدیع از تربیت قرآنی [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 237-258]
  • علم الهدی، سیده جمیله تبیین مدل مفهومی رابطه زبان و تفکر براساس قرآن و استخراج دلالت های تربیتی آن برای پرورش فکری کودکان [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 109-148]
  • علیمردانی، اکرم ‌‌بررسی و اولویت بندی رویکرد تربیت اخلاقی فرماندهان صف یکی از دانشگاه های نظامی [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 47-74]

غ

  • غفاری قدیر، جلال روش‌های انتقال مفاهیم فرهنگی و اجتماعی به کودکان با استفاده از پویانمایی از دیدگاه کارشناسان (مطالعه موردی مجموعه «پهلوانان») [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 211-240]

ف

  • فیاض، ایراندخت رویکرد تربیت ولایی در تعلیم و تربیت اسلامی با محوریت استعاره شجره طیبه : اهداف، اصول و روشها [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 273-332]
  • فیاض، ایراندخت واکاوی انگاره اجتماعی امام موسی صدر و دلالت‌های آن در تبیین ماهیت تربیت اجتماعی [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 293-318]
  • فیاض، ایراندخت واکاوی مؤلفه‌های حماسی در سیرة شهید سلیمانی و رهاوردهای تربیتی آن در تحقق بیانیة گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 301-342]

ق

  • قادری، مصطفی شناسایی و تبیین مولفه های زیبایی شناسی برنامه درسی بر مبنای مثنوی معنوی [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 175-206]
  • قربانی، محمود طراحی و تبیین مدل رهبری اخلاقی با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی: مورد مطالعه کارکنان دبیرستانهای مناطق هفت گانه شهرستان مشهد [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 241-270]
  • قیصری گودرزی، کیومرث تحلیل مفهوم عقل از دیدگاه امام علی علیه السلام و استنتاج دلالت های آن در مبانی و اصول تربیت عقلانی [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 120-154]
  • قصوری درگاهی، رخساره دلالت‌های تربیتیِ ادوار سه‌گانۀ کودک در متون اسلامی، برای مقطع‌بندی تحصیلی در نظام رسمی آموزش و پرورش [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 241-272]
  • قصوری درگاهی، رخساره صورت‌بندی روش‌های مواجهه با اندیشه‌های برون‌دینی در آثار اندیشمندان تربیت اسلامی [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 239-268]
  • قوی، نیره بایسته های ارتقاء کیفیت آموزش دروس معارف اسلامی از دیدگاه اساتید و دانشجویان در پساکرونا [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 41-65]

ک

  • کامیاب، حسین واکاوی آداب تربیت فرهنگی در نهج البلاغه(مطالعه موردی:حوزه اخلاقیات) [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 319-348]
  • کریمی خویگانی، روح الله روش های انضباط انتظامی در آموزه های تربیتی نهج البلاغه [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 207-238]
  • کهنوجی، مرضیه واکاوی آداب تربیت فرهنگی در نهج البلاغه(مطالعه موردی:حوزه اخلاقیات) [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 319-348]

ل

  • لاجوردی، فاطمه دیدگاه تربیتی امام علی علیه السلام(ارائه مدل مفهومی) [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 185-210]

م

  • مجدالدین، طاهره طراحی الگوی رشد اخلاقی دانش‌آموزان در چارچوب فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 181-202]
  • محرمی، راحله بایسته های ارتقاء کیفیت آموزش دروس معارف اسلامی از دیدگاه اساتید و دانشجویان در پساکرونا [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 41-65]
  • محمدی نجف آبادی، حمیدرضا دلالت های تربیت زمامدار در اندیشه حکیم ابونصر فارابی [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 205-240]
  • محمودی، ابوالفضل دیدگاه تربیتی امام علی علیه السلام(ارائه مدل مفهومی) [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 185-210]
  • محمودی، محمدحسین تدوین و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش اقتصاد مقاومتی برای دوره ابتدایی [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 109-146]
  • محمودی رجا، سیدزکریا واکاوی مؤلفه‌های حماسی در سیرة شهید سلیمانی و رهاوردهای تربیتی آن در تحقق بیانیة گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 301-342]
  • محمودنیا، علیرضا تبیین مبانی معرفت شناختی اخلاق باور دردیدگاه جوادی آملی به منظور طراحی الگوی مفهومی آموزش اخلاق باور [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 119-148]
  • میرجلیلی، سیدمحمدعلی تحلیل شبکه مضامین اندیشه‌ورزی در آثار شهید مطهری(ره) [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 149-176]
  • میردامادی، سید محمد طراحی الگوی رشد اخلاقی دانش‌آموزان در چارچوب فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 181-202]
  • مشکات، عبد الرسول بررسی ضرورت ارائه دروس معارف اسلامی در مقطع کارشناسی دانشگاه ها [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 91-118]
  • مصدقی، مصطفی الگوی تربیتی توانمندسازی و ارتقاء استعدادها در خبر رسانه ملی [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 11-40]
  • مظاهری، جواد واکاوی انگاره اجتماعی امام موسی صدر و دلالت‌های آن در تبیین ماهیت تربیت اجتماعی [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 293-318]
  • معارف، مجید نقد مبانی افراط‌گرایی دینی و بررسی مولفه های تاثیرگذار تربیت اسلامی در مهار و تعدیل آن [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 259-292]
  • ملکی، حسن فراترکیب مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی و ارزیابی جایگاه آن در اسناد بالادستی و کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 203-236]
  • ملکی، حسن شناسایی و تبیین مولفه های زیبایی شناسی برنامه درسی بر مبنای مثنوی معنوی [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 175-206]
  • مهدیان، محمد جعفر طراحی الگوی بالندگی سازمان‌های آموزشی مبتنی بر مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 269-300]
  • موحدی نیا، الهام الگوی تحوّل وجودی انسان با تکیه بر اندیشه عرفانی علامه طهرانی و دلالت‌های تربیتی آن [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 17-46]
  • موسوی ندوشن، فاطمه سادات کاوش پدیدارشناختی بر شایستگی‌های پایه آموزگاران برای تحقق ساحت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 271-298]

ن

  • نبی زاده، محمد اثر بخشی هوش معنوی تربیت محور بر سبک رهبری تحول‌آفرین مدیران و اساتید دانشگاه [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 39-58]
  • نبی زاده، محمد آثار تربیتی تعامل با قرآن کریم با رویکرد مخاطب محوری [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 17-50]
  • نبی زاده، محمود آثار تربیتی تعامل با قرآن کریم با رویکرد مخاطب محوری [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 17-50]
  • نیستانی، محمد رضا کاوش پدیدارشناختی بر شایستگی‌های پایه آموزگاران برای تحقق ساحت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 271-298]
  • نصر اصفهانی، احمد رضا بررسی ضرورت ارائه دروس معارف اسلامی در مقطع کارشناسی دانشگاه ها [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 91-118]
  • نصرالهی، اکبر الگوی تربیتی توانمندسازی و ارتقاء استعدادها در خبر رسانه ملی [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 11-40]
  • نصرت پناه، سیاوش اثربخشی طرح رشد و بالندگی تربیتی دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول (طرح شهید بهنام محمدی) [دوره 31، شماره 59، 1402، صفحه 11-38]
  • نصرتی هشی، کمال تاثیر آموزش سیره تربیتی پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) بر رفتار تخریب گرایانه و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان دوره متوسطه دوم [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 69-92]
  • نقوی، علی نقد مبانی افراط‌گرایی دینی و بررسی مولفه های تاثیرگذار تربیت اسلامی در مهار و تعدیل آن [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 259-292]
  • نیلی، محمدرضا کاوش پدیدارشناختی بر شایستگی‌های پایه آموزگاران برای تحقق ساحت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 271-298]
  • نوربخش، سیدعلی واکاوی مولفه های معلم جهادی بر اساس تربیت انتقادی مقاومت محور [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 343-362]

و

  • وزیری، سعید ابعاد خردمندی از دیدگاه قرآن‌کریم و اصول تربیتی منتج از آن [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 51-82]
  • وفائی، رضا فراترکیب مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی و ارزیابی جایگاه آن در اسناد بالادستی و کتب مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 31، شماره 60، 1402، صفحه 203-236]

ه

  • هاشمیان نژاد، فریده طراحی و تبیین مدل رهبری اخلاقی با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی: مورد مطالعه کارکنان دبیرستانهای مناطق هفت گانه شهرستان مشهد [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 241-270]
  • هما، آسیه وجوب تربیت نوجوان توسط والدین با تأکید بر استقلال در تصمیم گیری از منظر فقه تربیتی [دوره 31، شماره 61، 1402، صفحه 363-388]
  • هویدا، رضا مدل رهبری دین‌مدار برای مدارس متوسطه ایران [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 337-378]

ی

  • یوسفی، محمدرضا نقش تربیتی مدارا در تحکیم نظام خانواده از منظر صحیفه سجادیه [دوره 31، شماره 58، 1402، صفحه 399-434]